× Close

Veelgestelde vragen

Hier vind álle antwoorden op onze veelgestelde vragen over onze services of app!
Af-en-toe oppas

Welke zaken zijn allemaal gedekt door de aansprakelijkheidsverzekering?

De oppas aansprakelijkheidsverzekering dekt ook materiële schade aan spullen die de oppas in gebruik, behandeling, bewaring, vervoer of om welke andere reden dan ook onder zijn of haar verantwoording heeft.

Aansprakelijkheidsverzekering

Het is bijzonder dat onze verzekering deze zaken “onder opzicht” dekt, maar wel heel prettig.

Hoe meld ik schade?

De oppas meldt de schade door een email te sturen aan [email protected]

 

Schade melden

Wij zullen dan samen met onze verzekeringspartner contact opnemen en het netjes afhandelen.

 

Moet ik extra betalen voor de verzekering?

Je bent vanzelf verzekerd als je via onze app werkt, daar hoef je niet extra voor te betalen.

 

Fee

Wel rekenen we 3% fee om kosten zoals transactie en verzekering kosten mee te dekken.

Ben ik ook verzekerd als ik via een Tikkie of contant betaald heb gekregen?

Je bent alleen verzekerd als oppas als je via de Nanny Nina app bent uitbetaald.

 

Nanny Nina app

Nee, de verzekering geldt alleen als de betalingen en boekingen via onze app lopen.

 

Ben ik als oppas verzekerd als ik de huissleutel van mijn gezin kwijtraak en de sloten vervangen moeten worden?

Ja, je bent verzekerd als je de sleutel kwijtraakt als oppas bij Nanny Nina.

 

Sleutel kwijtraken

Je bent verzekerd tot 50.000 euro.

 

Tot welk bedrag ben ik als oppas of nanny verzekerd?

Je bent als oppas of nanny verzekerd bij Nanny Nina.

 

Tot welk bedrag verzekerd

Tot maximaal 1.250.000 voor aansprakelijkheid en maximaal 50.000 voor opzicht (schade aan spullen van het gezin).

 

1 2 3 7 8